Przynajmniej od czasu kampanii reklamowej Jordana wiadome jest, że skuteczny marketing musi odwoływać się do Emocji. Nie do cech użytkowych produktu, nie do jego ceny ani żadnej innej wymiernej wielkości, ale właśnie do Emocji. To one są odpowiedzialne za w …

MAJSTERSZTYKI REKLAMY: POTĘGA MARZEŃ Read more »

Po publikacji artykułu o niemieckich pionierach motoryzacji dostałem od jednego z Czytelników pytanie, czy nie mam przypadkiem dokładniejszej dokumentacji pierwszego trójkołowca Benza. Dokumentacji wprawdzie nie miałem, ale od czego wujek Google…? W niecałą minutę udało mi się mi znaleźć skan …

DZIEDZICTWO INŻYNIERII: CESARSKI PATENT NUMER 37435 Read more »

Ostatnio sporo pisałem o współczesności oraz Epoce Powozów Bez Koni. W przyszłym tygodniu będzie tak samo: jeden wpis XIX-wieczny i jeden XXI-wieczny. Przygotowałem je wcześniej, ponieważ do 28 marca będę miał ograniczony dostęp do Internetu. Z tego samego powodu na komentarze …

PERŁY COACHBUILDINGU: Rolls-Royce Phantom Jonckheere Read more »

Dziś będzie opowieść z morałem. Opowieść z życia wzięta, choć pozmieniałem w niej pewne szczegóły (imiona, miejscowości, nieliczne fakty), żeby nikt nikogo nie rozpoznał i nikomu nie było przykro. Użyłem też fikcyjnych nazw firm i marek, ot tak, dla pewności, bo …

C’EST LA VIE: SAYONARA NA PING-PONGACH, CZYLI CZEGO CHCĄ OD NAS POLITYCY Read more »

Znowu musiałem zmienić plany. Dwa tygodnie temu opóźniłem wpis o kokpicie Bentleya, bo nasi kochani politycy zaczęli wygadywać brednie, które w dodatku traktują na serio. Tym razem z kolei miałem pisać autentyczną historię z morałem, która w obrazowy sposób ukazuje …

PRZEJAŻDŻKA PO GODZINACH: POWIEW OPTYMIZMU Read more »